مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
نگاه می کنی خورشید گرم تر می تابد راه می روی بادها وزیدن می گیرند بغض می کنی ابرهای باران زا، در آسمان متولد می شوند... از چشم هایت می شود هوای دنیا را پیش بینی کرد    + یک روز می آیی / و در گورستانی دور / در استخوانم می دمی / تا شعرهای ناسروده ام را بشنوی (رسول یونان – روز بخیر محبوب من) + توجه مستمر به اصلاح روش، بسیار نیکوست. نباید تصور کرد به پیراستگی روح رسیده ایم و دیگر کافی ست. هیچ کس در این زمینه ایمنی ندارد. (دکتر سروش) + maybe i maybe you و کلمات زیباش رو دوس دارم. + هرکس فقط می تواند با خود در هماهنگی کامل باشد، نه با دوست یا همسر خود، زیرا تفاوت های فردی و مزاجی هرچند اندک باشند، همواره به ناهماهنگی منجر می شوند. آرامش عمیق و حقیقی دل و راحت و تمام عیار روح، که بعد از نعمت سلامت، بالاترین نعمت روی زمین است، فقط در تنهایی قابل دسترس است و اگر آدمی خود، بزرگ و پرمایه باشد، لذت بخش ترین وضعیت ممکن را بر کره ی کوچک خاکی با این دو می تواند داشته باشد. (آرتور شوپنهاور) + من دزد شعرهای چشم تو هستم
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">