مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
تو هواپیمایی که آرام از آسمانم گذشتی و فقط دودهایت را باقی گذاشتی من کبوتری که کبوتر خیالت کردم و هنوز در آسمان معلق می زنم   یک. حالا که برگشتی / برای من کمی / نه دیروز بزرگ بودی / و نه امروز کوچک / ببخشید عزیزم / ما عاشقان عادت داریم که در توصیف معشوق اغراق کنیم / امروز درست تر که نگاه می کنم / امروز درست تر که خود واقعیت را نگاه می کنم / برای من دیوانه، خیلی کمی / ما مدیونیم به کسانی که / ناخاسته / دهنمان را سرویس می کنند (امین منصوری – دفتر من و عطر ورساچه) دو. فایل پی دی اف شعرای محسن نامجو - بوسه های بیهوده سه. پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">