مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
داشتنت قصه ی عشق ماهی ست به اقیانوس نداشتنت قصه ی تقلای ماهی ست کنار اقیانوس و قصه ی من قصه ی مرگ ماهی ست در تنگی کنار اقیانوس داشتن و نداشتن دردناک تر از نداشتن ست     یک. ای کاش اینجا بودی عزیزم / ای کاش اینجا بودی / ای کاش می نشستی روی مبل و / من هم می نشستم در کنارت / دستمال مال تو / اشک مال من / هر چند این قاعده می تواند / به رسم دیگری باشد / ای کاش اینجا بودی عزیزم / ای کاش اینجا بودی / ای کاش اینجا توی ماشین من بودی و / دنده عوض می کردی / بعد می دیدیم سر از جای دیگری درآورده ایم / از ساحلی ناشناس .../ وای آخر چه لطفی دارد فراموشی / اگر از پی آن مرگی نیز در کار باشد (جوزف برودسکی) دو. mariza - gente da minha (یه کلمه هم نمی فهمم چی میگه ولی به شدت باهاش موافقم)
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">