مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
با نگاهی خالی کنار واژه هایم نشسته ام و به هیچ فکر می کنم واژه ها زیر گوش هم پچ پچ می کنند بغض اشک را دلداری می دهد حزن به شانه هایم تکیه داده ست و تنهایی در آغوش من ست هر چه چشم می گردانم شادی را نمی بینم دلتنگی بالا و پایین می پرد تا تماشایش کنم و عشق خود را از مژه هایم آویزان کرده ست تا کی بیایی و تک تکشان را قربانی یک لبخندت کنم     یک. بعضی مواقع متقاعد می شدم شخص او نیست که مرا با تمام وجود به سوی خود می کشد. بلکه او مظهر خارجی درون من است که می خواهد مرا به سوی عمیق ترین نقاط هستی ام راهنمایی ام کند. (هرمان هسه – دمیان) دو. کلیپ تمرین گروه پالت - مثلث
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">