مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو


79


مهدیار دلکش

نظرات  (۲۲)

واااااااای این عالیه :)
دندوناشو :)
پاسخ:
کلنشو:)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۳ فاطیما کیان
میشه حتی یک میلیون بار بوسیدش و بعد خوردش ^_^
پاسخ:
نه نه نمیشه : )
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۳ هورام بانو
نی نی ها بزرگترین معجزه های رو زمینن
وجودشون سرشار از زیبایی
چه قندهههههههههههه:)))))))))
پاسخ:
موافقم
:)
ای ژان، خوش به این "حال" اش
پاسخ:
چون دخترمه
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ رها مشق سکوت
ای جااانم
چه لبخندی میاره به لب آدم
دندوناشو
پاسخ:
فرزند من ه : )
میگم شما چطور ازدواج نکرده این همه بچه داری؟
احساس میکنم وقتی ازدواج کنید به جای خونه باید یه مرغداری براشون احداث کرد!:)
پاسخ:
بالاخره یه ایطور چیزایی توی خودم دارم من
ازدواج نمیکنم
:)
ای جاااان
ایشون"نفس"هستن:))
پاسخ:
ایشون آسمان هستن
:)
ای جااان کفتر کوچولوووو...
پاسخ:
:)
تازه این که همش نیست
چشمایی که زیر این کلاهن :)
پاسخ:
دیگه نخواستم ملت غش کنن
همین کافی بود
چشماش یه دنیای دیگه ن : )
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ یه سپیده ی دیگه
ای دوست شکر بهتر یا آن که شکر سازد؟
خوبی قمر بهتر یا آن که قمر سازد؟
پاسخ:
گزینه های دو قطعا:)
با مرجان موافقم و دیگر هیچ .. غَش غَش *:))))
پاسخ:
نفس عمیق لطفا:دی
این جور بچه هارو بدون معطلی خام خام باید خورد :))
پاسخ:
البته اگه پدرشون اجازه بده که نمیده:)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ یه سپیده ی دیگه
منظورم اینه که بیت رو اشتباه نوشتی مهدیار عزیز. 
پاسخ:
مرسی بابت تذکرت. حق با توئه. اصلاحش کردم:)
دالللی موشه ... !
پاسخ:
:)
۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۶ هورام بانو
آدم که از نگاه کردنش سیر نمیشه :)))))
بازم برگشتم ببینمش
پاسخ:
:)
سلام مهدیار
نکن این کارو با ما مهدیار لطفن!!!!!
پاسخ:
سلام مهر
یکی از کارهای من همین کاره:)
و خدایی که تو چهره ی بچه ها واضح واضحه ... :)
پاسخ:
و همه نمیتونن ببیننش:)

در موافقت با حرف رضوان:

عکس روی باغبان پیداست بر هر برگِ گل ...

پاسخ:
چه شعر خوبی:)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۷ غزلِ معمولی:)
عزیز دلم❤
پاسخ:
فرزند منه:)
چقد خومچله خاله فداش شه
پاسخ:
:)
دندونااااااااااشو
پاسخ:
کلنشو:)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۷ دختری درمِه
:-) 

پاسخ:
: )

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">