مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو


مهدیار دلکش

نظرات  (۹)

اوه خدای من

این شازده کوچولوئه

تو آسمون داره به اخترکش نگاه می کنه

پاسخ:
خوب گفتی؛)
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۰ سپیده برون
نگاه مژه هاشو :*
پاسخ:
کلنشو:)
تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه محو تماشای نگاهت
+در نگاه نگار شوق پرواز موج میزند 

پاسخ:
راز جهان
فک کنم خدا یه همچین چیزی باید باشه
نبوغ واقعی آنست که در بزرگسالی حال و هوایی کودکانه داشته باشی.
هاکسلی
پاسخ:
نابغه‌ی مهربان:)

خودشه

با اون موهای فرفری ش

فقط نمی دونم شال گردن زردشو کجا جا گذاشته .

پاسخ:
:)
ولی فک کنم دختر باشه، از آستینای پف پفیش 
خیلی حس آشنایی داره این عکس.
.
از این شعرا باید براش بخونن: مو طلایی!تو منو کشتی! :دی دی
پاسخ:
ها دختره
نگار:)
اون پیرهن صورتی نبود احیانا؟:))
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۵ دختری درمِه
این بچه چرا اینقدر نازه اخه؟؟
موهای فرفری^_^
پاسخ:
به پدرش رفته چون:)
گویا 
«آنچنان محو تماشای فضا بود که در چشمانش...»
پاسخ:
پرنذه‌ای تخم گذاشت
ای جان:-*
چه گل پنیرک ی :)


پاسخ:
در هر صورت دختر من‌ه:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">