مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو




مهدیار دلکش

نظرات  (۷)

هیچی نمیشه گفت راجع به این عکس بجز "خخخ" 
:-)
پاسخ:
:)
بچه هه قشنگتر حرکت زده. لبخند.
پاسخ:
موافقم
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۰ فاطمه نظری
:)
پاسخ:
:)
ای جان ببین چجوری پاهاشو سفت چسبیده.
یاد ی چیزی افتادم، کوچیک بودم تو مینی بوس با مامانم نشسته بودیم تکون تکون می خورد مامانم گفت خودتو نگه دار نیفتی. من گفتم خودمو نگه دارم که میوفتم،باید صندلیو نگه دارم:دی دی
چنین کودک فکوری بودم😄
پاسخ:
شانس اوردی در کودکی فامیل یا آشنای من نبودی:دی
آخه چرا؟
پاسخ:
کشیدن لپ و اینها
سلام. یادمه شما دو مستند معرفی کردید که خیلی دوسشون داشتم. باراکا و سامسارا. لطفا اگر بازم مستند خوب دیدید معرفی کنید. ممنون
پاسخ:
سلام
چشم اگه چیزی ببینم حتما
مهدیآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآار ... بدو بدو عکس ِ بچه هات تو اینستا لو رفته *:) بدو بدو تا ملّت نخوردنشون ..  nini_kopol
پاسخ:
فقط میتونن نگاشون کنن:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">