مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
پرواز مستانه ی دو پرنده در آسمان    نگاه عاشقانه ی دو کولر روی پشت بام    لباس های خیس آویزان شده روی طناب    سیگار کشیدن یک دانشجو جلوی پنجره ی اتاق    غروب جمعه    و کاغذهایی که از روی دلتنگی سیاه می شوند      شاید ترم دیگه مشهد نباشم نوشت: به احتمال ۵۱ ٪ ترم بعد انتقالی می گیرم و میام یه شهر نزدیکتر به قم! شاید شهرکرد! چون باید سطح دانشگاهش پایین تر از مشهد باشه تا قبول کنن. و معدلمم باید بالا باشه! هنوز نمیدونم که بشه یا نه!    من سیگاری نیستم نوشت: این دانشجوی سیگاری جلوی اتاق من نیستم. یکی از بچه هاس! البته خیلی بهم گفتن که بکش ولی من اصولن ترجیح میدم نگاه کنم!
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">