مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو



تن‌تن، برای من یعنی کودکی‌ام. یعنی آن حوض توی حیاط. یعنی آن ماهی حوض، که دور از چشم مامان برایش آب می‌ریختم؛ فکر می‌کردم اگر آب حوض بیشتر باشد، خوشحال‌تر می‌شود.

تن‌تن، برای من یعنی بازی‌هایم با محمد. یعنی قلعه‌ساختن دو طرف خانه و پرتاب توپ به قلعه‌های همدیگر.

تن‌تن، برای من یعنی شکیبا؛ دخترک موبور همسایه. یعنی خاله‌بازی‌هایم با شکیبا. یعنی قوری و سماور او.

زندگی، عجیب است.


مهدیار دلکش

نظرات  (۸)

مهدیار دلکش. قبلا در بلاگفا میخوندمت. آخرین مطلبی رو که ازت خوندم درباره 25 سالگیت بود. فک کنم من 22 سالم بود. دقیق یادم نمیاد. الان 27 سالمه. تو چند سالت شد؟ چقدر زمان گذشت؟
پاسخ:
من ۲۸ سالمه:) ممنون از لطفتون و خوشحالم از آشناییتون
اخی...داداش منم طرفدارشه...
پاسخ:
:)
۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۵ مهدی صالح پور
من هیچوقت اما تن‌تن رو دوست نداشتم. نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم!
پاسخ:
جدی؟ چی دوس داشتی؟
سلام
چند سال پیش بود شاید 5 سال  از طریق نظرات وبلاگ رادیو دومینو که الان غیر فعال شده با شما اشنا شدم...اون زمان اوج فعالیت وبلاگیا بود اونایی که میگفتن ولاگ خوبی داری به من هم سر بزن!
حرف ها و نثر ها کلا انتخاب ها و بریده های ادبی ت رو دوست داشتم هر چند خیلی زیاد با فضای روحی من فاصله داشت ...بگذریم بعد چند سال دوباره پیدات کردم

تو این روز مرگی های تلگرامی و خبر های عصبی کننده اتفاق خوبی بود



در باره تن تن هم نظری ندارم اصلا ندیدمش
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خوشا روزای اوج بلاگها
وووووی من عاشقششششششششش بوم ....تمام کودکیم بولامو جمع می کردم کتاباشو  بخرم.................

پاسخ:
:)
من کتاب رنگیش هنوز یادمه
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۴۴ مهدی صالح پور
قصه‌های من و بابام؛ اون آقا سیبیلوئه! :D
پاسخ:
 عالی:))

پسرداییم کتاباشو داشت هروقت میرفتم خونشون میخوندم. البته کاغذای گلاسه و تصاویرش از متنش برام جذاب تر بود :))

تن تن، برای من یعنی خونه دایی.

پاسخ:
برای منم گلاسه و رنگی بود. هنوز توی ذهنمه:)
وبلاگتون عالیه
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">