مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو



بشریت را به صورت عام دوست دارم، نه به صورت انفرادی و یک فرد. در رویا همیشه می‌بینم که بشریت را به نحوی خارق‌العاده دوست دارم؛ حتی تا آنجا که حاضرم به هر دلیلی جانم را به خاطر مردمی که در خطر هستند، فدا کنم. ولی حاضر نیستم حتی برای دوشبانه‌روز، در اتاقی که شخصی دیگر بستری شده است، سر کنم. این را به تجربه دریافته‌ام. به محض اینکه فردی به من نزدیک می‌شود، وجودش عزت‌نفس مرا می‌گیرد و استقلال فردی‌ام را از بین می‌برد. ظرف ۲۴ ساعت از آن شخص -حتی اگر بهترین انسان روی زمین هم باشد- منزجر می‌شوم‌.


نظرات  (۳)

چرا اینجا اینقدر انرژی قوی و پیچیده ای داره؟:)
پاسخ:
لطف شماست:)
۲۱ دی ۹۷ ، ۱۷:۴۴ -دایناسو ر-
چقدر حیف که این قدر کم مینویسید تو وبتون...
پاسخ:
لطف دارید شما. آره قبول دارم کم‌کارم اینجا
۰۴ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۲۹ سر بابی چارتون زمانه ات را بشناس ☺
حالا بعد از ازدواج که مبارک بادت این پست رو میخونم و فک میکنم چقد جمع اضدادیم ما آدم ها یا چی
پاسخ:
یه حالتیم هست که ازدواج، عزت نفس رو از بین نمی‌بره. هنر فاصله :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">