مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
سمیرا منو دعوت کرده. منم همرو دعوت میکنم. مخصوصن رعنا که دلش برای بازیه وبلاگی تنگیده بود!  ۱. بهترین فیلمی که تا به حال دیدم: وقتی همه خواب بودند و پشت پرده مه 2. بهترین دوستم: محمدرضا 3. بهترین درسی که تو دانشگاه خوندم و بهش خیلی علاقه دارم: تربیت بدنی   4. سمج ترین فردی که باهاش در ارتباط بودم: دختری به نام .... 5. وحشتناک ترین صحنه ی عمرم: ۴ نفر با باتوم یه دختر رو می زدن!    6. بهترین سفری که تا به حال رفتم: سه سال پیش اردوی توچال!      7. خوشمزه ترین غذایی که دوست دارم بیشتر بخورم: سالاد اندونزی    8. خوش اخلاق ترین آدمی که تا حالا دیدم: دایی اسدالله و مامان محمدرضا  9. بی مزه ترین غذایی که تا حالا خوردم: آبگوشت 10. باحال ترین فرد تو اقوام: دایی اسدالله و عمو احمد     11. شیرین ترین روز عمرم: ۶ شهریور ۱۳۷۸   ۱۲. تلخ ترین خاطره ام: روی محمدرضا خاک ریختن!      ۱۳. ورزش مورد علاقه ام: شوتبال  ۱۴. تاثیر گذار ترین فرد تو زندگیم: سهراب سپهری ۱۵. بهترین خواننده مورد علاقه : شادمهر و محسن یگانه و لهراسبی   ۱۶. بهترین بازیگر مرد مورد علاقه : محمدرضا فروتن و حامد بهداد 17. بهترین بازیگر زن مورد علاقه : ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی و مریلا زارعی 18. مسخره ترین ورزش : اسکواش    19. گران ترین کادویی که واسه دیگران خریدم: ...............   20. کادوی مورده علاقه ام ( دوست دارم برام بخرن) : توقعی نیستم       چه روزایه خوبی بود نوشت: مجتبی کارنامه گرفته!
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">