مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو

هر وقت سوار تاکسی می شویم، من کرایه ی دو نفر را می دهم. اما نمی دانم چرا همیشه راننده ها نصف کرایه را پس می دهند! هر وقت که به بستنی فروشی می رویم، من دو تا بستنی می خرم اما نمی دانم چرا تو هیچ وقت بستنیت را نمی خوری؟! و برای اینکه آب نشود، مجبور می شوم خودم آن را بخورم! نمی دانم چرا هر وقت به پارک می رویم و سوار الاکلنگ می شویم، من آن پایین می مانم؟! فکر نمی کنم تو اینقدر لاغر شده باشی. شاید من خیلی چاق شده ام!


پ.ن: روز جهانی چپ دستها بر خودم و همه ی چپ دستها مبارک!
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">