مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو

15 shahrivar 94
مهدیار دلکش

نظرات  (۱۲)

خونه نو مبارک :)
شما از سرویس مهاجرت به بیان استفاده کردین واسه انتقال مطالبتون؟؟!!
پاسخ:
ممنونم:)
بله از نرم افزار مهاجرت استفاده کردم

سلاااام

من اومدم !!!

پاسخ:
سلام
خوش اومدی:)
خونه ی قشنگ جدید مبارک :)
هرجا برید میایم ما :)
اسم این یکیو بیشتر دوس دارم، سوسو که میزدی زیر لینک وبلاگتون یه سری عکس داغون میومد :P
فقط کاش اینجا هم گل و شکلک داشت:)
پاسخ:
ممنونم:)
شما لطف دارید.
:)
خونه نو مبارک.
فقط یه سوال چطور کل ارشیو رو اوردین اینجا؟ این امکان خیلی عالیه.
پاسخ:
ممنونم
با نرم افزار مهاجرت، آرشیو رو برگردوندم. زیاد سخت نیست. توضیحاتش اومده توی بلاگ.
بیان خیلی قشنگه
فقط اگه مسخره بازی بلاگفا واسه کامنت گذاشتن بیانی ها نبود حتما میومدم.
مارو اسیر کرده :((
پاسخ:
همینطوره
من کامنت رو عمومی کردم که همه بتونن نظر بدن. الان توی کامنت دادن مشکلی داشتی مگه؟
سلام! خونه ی جدید مبارک! چه هدر قشنگی! :)
پاسخ:
سلام
ممنونم. لطف داری:)
نه منظورم کامنت گذاشتن بیانی ها واسه بلاگفایی هاست!
اگه بیام بیان کلا ارتباطم با دوستام قطع میشه.
به خصوص اینکه نمیشه آدرسای بلاگفا رو تو لیست وب دوستان بیان گذاشت.
:((((
مگه اینکه همه باهم بیایم بیان که اونم خیلی ها نمیخوان.
پاسخ:
به نظر منم همه بیان بلاگ بهتره
باید یه موجی ایجاد بشه
سلام
خونه جدید مبارک):
اسمش هم قشنگه
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۵ ایزابلا ایزابلایی
خوش اومدی رفیق.
پاسخ:
مرسی رفیق:)
آقای دلکش شما که اومدین اینجا
بیاین این موجه رو هم خودتون راه بندازین بلکه ما راحت شیم از دست این بلاگفا!!
ماکه بچه ایم کسی به حرفمون گوش نمیده شما بگین لااقل!!!
پاسخ:
اختیار دارید
من اعلام کردم توی فیسبوک و اینستاگرامم. به دوستامم دارم میگم.
برای موج شدن باید اونایی که مخاطب زیاد دارن این کار رو بکنن.
البته بلاگفا وبلاگ یه نفری که میخواسته موج راه بندازه رو کلا پاک کرده انگار.
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۶ نیلوفر ایراندوست
به به! سلام خوش اومدین:)
پاسخ:
سلام سلام. ممنونم :)
جُستمت!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">