مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو


76


مهدیار دلکش

نظرات  (۱۷)

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۴ صَهـبـآ رادفـر
وای خداااا ^____^
نمیشه اینا دخترای من باشن؟ 8-^
پاسخ:
خیر
دخترای منن:)
این کلاه زرده هست سر یکی از دختراتونه،من ازش داشتم:))
آخی یادش به خیر:)
پاسخ:
آخی:دی
بانمکه کلاهش
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۵ صَهـبـآ رادفـر
میگم شما چندتا دختر دارید؟ :دی
پاسخ:
زیاد:دی
یه پنجره یه جایی تو سرم باز شد و یادم اومد که چه حسی داشتم وقتی مهمترین و هیجان انگیزترین کار تو دنیا، "بازی" بود.

ازشون بپرس منم راه میدن؟
قول میدم حرف اضافه نزنم
از قد و قوارمم خجالت نمیکشم:
(:-P)--------<--------------------< 
پاسخ:
اون پنجره همیشه باز بمونه الهی
آره راهت میدن
خودمم باهاشونم:)
آخی عزییییزم چقد نازن =)
خب بذارین دخترای ماهم باشن دیگه! :(
پاسخ:
شرمنده امکانش نیست:)
دختر بچه بهتره :)
پاسخ:
فرق نداره برای من:)
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۴ فاطیما کیان
ای جانم ^_^
پاسخ:
:)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۳ صَهـبـآ رادفـر
خب خدا حفظشون کنه :د
منم برم از یه جا دیگه دختر پیدا کنم برای خودم :-"
پاسخ:
تلاش نکن
همه ی بچه های دنیا بچه های منن
:)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۲ صَهـبـآ رادفـر
این دیگه خیلی خودخواهانه ست که. :-<
پاسخ:
دقیقا:)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۹ صَهـبـآ رادفـر
خب اگه همه ی بچه های دنیا می تونن بچه های شما باشن، پس میتونن بچه های منم باشن :-"
همینطورهم بچه های بقیه :-"
منطقی نیست؟ :دی
پاسخ:
اصلا منطقی نیست
من سر حقوق مسلمم با کسی مذاکره نمی کنم و شریک نمیخوام:)
واسه دخترای قشنگتون اسمم گذاشتین؟! :))
پاسخ:
اسمشون مهم نیس
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۱ صَهـبـآ رادفـر
خودخواه، خودخواه، خودخواه. :-<
:/
پاسخ:
:)
صهبا جان چاره ای نیست باید کنار بیایم :/
:دی
پاسخ:
:)
تمام بچه های دنیا دوس داشتنی اند و معصوم : )
پاسخ:
دقیقا:)
هوووم
دارن آواز میخونن! :)
پاسخ:
ها:)
هم دوستن،هم خواهر،هم شیطون،هم خوب،هم عالی،هم ماه،هم آسمون
^__^
سر اینکه دختر کین باهاتون دعوا نمی کنم . چیزی نمیگم !
پاسخ:
دعوایی ندارم باهاتون. چیزیه که مشخصه کاملا
همه ی بچه های دنیا مال منن
:)
یه ایمیلی هم بذارید که کامنت خصوصی را پاسخ دهیم.
علی الحساب: خیر من ندارم چنین فایلی.
ها ها ها...چ عکس شاداااابی....
آدم دلش می خواد بلند باهاشون بخنده...!!!
پاسخ:
بخند خب:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">