مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو



انگشتان نرم کودک

حافظه‌ی سنگ گرد و کوچک را

برگرداند

روزی

صخره‌ای بود

که مسیر موج‌ها را

تغییر می‌داد





یک. پرواز کن پانیا / اوج بگیر / برو / بال‌هایت مثل قلم‌موی ون‌گوگ / لبخند از یادرفته‌ی خدا را / روی آسمان نقاشی می‌کند (واهه آرمن)

دو. سهراب پورناظری - سحرخوانی



مهدیار دلکش

نظرات  (۱۶)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ پآییــزک :]
متن ِ اولش چه غم انگیزناک بود ...
پاسخ:
:)
زیبا.احسنت:)
پاسخ:
ممنونم:)
یاد آوری... :)
+
یه پست سرشار :)
+
مهدیار دلکش :)
پاسخ:
ممنون
انرژی سرشارت همیشه سرشار:)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۶ پرنیان خزاعی
چه حرف های خوبی می زنه آرمن :-)
کاش دیروز می خریدمش :-)
قسمت اول :-) :-)  
پاسخ:
بعضی شعراش خوبن:)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۲ Eshtebah Eshtebah
+ متن بسیار زیبا و عالی بود، قلمتان استوار

+ در مورد توضیحاتی که زیر عکستون زدید

"پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم"
من فکر میکردم کودکان هم جزو آدم ها حساب میشن!
پاسخ:
ممنون از لطفتون

برای من کودکان جدا از آدما هستن:)
چه خوب بود. :)
خیلی خلوت شده بود اینجا. :)
پاسخ:
ممنونم
دیگه سربازی هست و دوری از نت:)
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۰ بانوی خرداد
و این خاصیت کودکی است..........
"معصومیت از دست رفته"....

به من هم سر بزنید خوشحال میشم
پاسخ:
:)

حتما
شعرهای واهه آرمن رو دوست دارم والبته افکار زیبای تورو

مرسی مهدیار جان
پاسخ:
مهربانی
ممنونم
:)
چه باحال بود پستت
یه جوری به دلم نشست :|
خوب شد یاد حامد پهلان نیافتادم :))
پاسخ:
:)
پاکی ! این "پاکی" میتونه تو هرچیز انقلابی به پا کنه ...
پاسخ:
پاکی:)
تو همیشه بی نظیر مینویسی،
شاعر بمون همیشه
پاسخ:
لطف شماست
ممنونم
http://bayanbox.ir/view/2280269435071705338/1
پاسخ:
سپاسگزارم:)
از این منظر کم نگاه میکردیم...همیشه این آبه که راهشو پیدا میکنه... :)

لینک سحرخوانی برای من که باز نشد ;-)

پاسخ:
همین طوره:)
الان امتحان کردم لینک باز شد...ممنون
پاسخ:
:)
جالب بود

پاسخ:
ممنونم
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۱ عرفانه میم
به یادتم مهدیار ِ مهربان :)
پاسخ:
مخلصم:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">