مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو


مهدیار دلکش

نظرات  (۱۷)

از اون نگاه هایی که با آدم ،حرف میزنن...
پاسخ:
به تو چیا گفتن؟
به من؟
تحمل سختی ..ودرعین حال" امیدواری."..
ودرعین حال انگیزه داشتن..
معصومیت..
زلال بودن..
درکل نگاهشون دوسداشتنیه..هی دوسداری خیره بشی
به چشمشون..نگاه کنی..
پاسخ:
خوب چیزایی بهت گفتن
:)
یعنی میگن
دوربین عکاس خیلی هیجان انگیزه
و ما نمیدونیم که
تا چه حد زیبائیم!

پاسخ:
نمیدونیم تا چه حد زیباییم
:)
وای...
پاسخ:
موافقم
زیبایی طبیعی :) 
متاسفانه تا چند سال دیگه باید یاد بگیرن، ابروهاشون رو بردارن، رژ لب بزنن و از کرم سفیدکننده استفاده کنن. 
یاد اون پست چالش برانگیزت افتادم، راستی ،خیلی وقته دیگه پست چالشی  نذاشتی:)
پاسخ:
زیبایی طبیعی:)
امیدوارم به اون درک برسن و دچار زیبایی مصنوعی نشن.
پست چالشی اگه بیاد می‌نویسمش:دی فعلا موضوعی توی ذهنم نیست.
حالم خوب است اما...
در حالت خنثی ب سر می برم!
ن خوشحالم...
ن ناراحت...
افسرده هم نیستم!
خنثی و بیخیال...!
حال این روز هایم را دوست دارم...!
نگران نیستم...
دلهره ندارم...
اما یک جای کار می لنگد!
هنوز...
درگیر خودم هستم..!♥                       
پاسخ:
:)
عه عه این چقدر عجیب و آشنا بود!
پاسخ:
شاید خودت باشی
چشماش عینهو اینه که عکس آسمون افتاده باشه رو دریا
پاسخ:
چه خوب گفتی
فقط دارم به چشماش فکر میکنم....
پاسخ:
فکر کردن هم داره
lalbibi.blogfa.com
پاسخ:
;)
هر چه از دست میرود بگذار برود... 

چیزی که به التماس آلوده باشد نمیخواهم... 

هر چه باشد ... حتی زندگی....
پاسخ:
:)
مرسی عالی بود
پاسخ:
ممنون
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۲ فاطمه نوروزی
چه سگه... 😍😍😍
پاسخ:
سگ؟؟:دی
چه سگه...
پاسخ:
منظورت زیباست فک کنم
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۷ فاطمه نوروزی
منظورم گیراااست....  دیدی سگ چه طوری میگیره... 
پاسخ:
هوم
خب یه کم مثال لطیفتر بزن برای این چشمها
پُر گفتگو!
سلام آقای مهدیار عزیز :)

پاسخ:
:)
درود بر شما
چ برگ گلایى... به به... ^_^
پاسخ:
برگ گل:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">