مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو


   این‌که در شش‌ماه آینده، پیاده‌روها شلوغ‌تر خواهند شد؛ این‌که دیگر نمی‌توانم یقه‌ی کاپشنم را بالا بدهم و بیشتر از آهنگی که گوش می‌دهم لذت ببرم، ناراحتم می‌کند. این‌که جیب‌هایم کمتر می‌شوند؛ این‌که دیگر باران و برفی در کار نخواهد بود ..


   سرما را بیشتر از گرما دوست دارم. دو فصل آخر را بیشتر از دو فصل اول. و حالا فصل لوس بهار در راه است؛ فصلِ مهم‌شدن دقیقه و ثانیه‌ی تحویل سال. فصل «عیدت مبارک»‌ها؛ فصل دید و بازدیدهای مصنوعی و عادتی؛ فصل «چند ماه مونده خدمتت تموم شه» یا «راستی ترم چند بودی؟» فصل نوشدن‌های ظاهری و شادی‌های ظاهری و گذرا. فصل گرمای طاقت‌فرسا در راه است. فصل عرق ریختن. شش ماه آینده را به خودم تسلیت عرض می‌کنم.


                                                                                      امضا

بیگانه با مناسباتِ اجتماعیِ عادتی و عاشق فصول سرد سال 

مهدیار دلکش

نظرات  (۶)

حیف آرشیو آهنگای زمستونی که قراره شیش هفت ماه بمونن گوشه ی مموریا خاک بخورن :(
پاسخ:
میشه گوش داد ولی
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۷ شاهزاده شب
کاش همه ی سال زمستون بود...
پاسخ:
نصفشم پاییز
چقدر منتظر این متن بودم 
این متن جاش وبلاگ بود 
مهدیار یه غرغر 
خیلی وقت اینستای :( 
لطفا اینجا باش 
بیشتر برامون بنویس

پاسخ:
قبول دارم. حقیقت این‌ه که کم‌حرف شدم. کلا.
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۵۷ آندرومدا :)
فصل امتحانای خرداد :|| 
پاسخ:
تموم شده خیلی وقته خدا رو شکر
چقدر حرف دل منم بود واقعاً!! :))
این روزا از آخرین سرماها دارم لذت میبرم و ناراحتم از رفتن زمستون. واقعاً بهار و تابستون و گرماشون قابل تحمل نیستن. عید دیدنی و آمارگیری هاش که دیگه هیچی. :| 
من همیشه از وقتی زمستون تموم میشه٬ منتظر پاییز سال بعدم.
پاسخ:
بزن قدش
بارون خوب و شدید میاد بهار گاهی
پاسخ:
فقط بارونش نیست:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">