مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو
مهربانانه به من خندیدی و من چون بالنی به آسمان رفتم برای عقاب ها شکلک درآوردم به کوه ها لبخندی فاتحانه زدم و حالا در فکر به هم ریختن شکل ابرها هستم این روزها آن قدر زندگی کرده ام که حس می کنم وقت مردن ست         یک. خودم می خوام تو فکر تو باشم / خودم می خوام از دنیا جدا شم تمام عمر هر کاری که کردم / واسه این بوده مدیون تو باشم دلم می خواد هر جایی که میرم / تو هر لحظه تورو یادم بیارم عذابم میده این احساس اما / هنوزم این عذابُ دوس دارم هنوزم عاشق تنهاییامم / کسی رو تو جهانم راه نمیدم همین فکرت برای من یه دنیاست / سرابت رو به یک دریا نمیدم نه می تونم بهت نزدیک تر شم / نه می تونم تو این دوری بمونم تقاص این جنون پای کسی نیست / خودم می خوام این جوری بمونم تو این روزای تکراری هنوزم / تو تنها فرصت دیوونگمی خیالت از سرم بیرون نمیره / چه باشی چه نباشی زندگیمی (روزبه بمانی) دو. همسفران - من و تو و درخت و بارون http://www.mediafire.com/download/h0vw3kf3zvll3zv/Hamsafarn+-+Manoto+Derakhto+Baroon.mp4
مهدیار دلکش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">