مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

آب، کم جو؛ تشنگی آور به‌دست

مثل باد

ای دوست! شکر بهتر یا آن‌که شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آن‌که قمر سازد؟


برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه‌ی ما


پرنده‌ها و کودکان را به آدم‌ها ترجیح می‌دهم.


کسی در من مدام آوازهای غمگین می‌خواند.


جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش

آرشیو

 

 

مهدیار دلکش

نظرات  (۵)

#چالش_لبخند از این قشنگتر نمیتونه باشه

پاسخ:
:)
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۴۶ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

و اینک عکس لو رفته ی مهدیار و پسرکش در حمام 😂 + زودی داماد شو دیگه ! شیرازی نیستم مهدیار اما دلم میخواد برات واسونک بخوانم توی فضای مجازی ( واستونک ؟ = شیرازیا توی عروسی هاشون میخوانن)

راستی عیدت مبااارک 🌱

و اینک عکس لو رفته ی مهدیار و پسرکش در حمام 😂 + زودی داماد شو دیگه ! شیرازی نیستم مهدیار اما دلم میخواد برات واسونک بخوانم توی فضای مجازی ( واستونک ؟ = شیرازیا توی عروسی هاشون میخوانن)

راستی عیدت مبااارک 🌱

پاسخ:
سلام
ممنونم. سال نوتون مبارک. داماد هستم یک ساله 😃

سلااااام 😊 واااای مهدیااااار 👰💍🤵 آخی 😍 از طرف من لُپ ِ خانوم  ِ قشنگت رو یه مآچ ِ گنده و محکم بکن 😎🤗

جنگ جنگ ساز میاد و از بالوی شیراز میاد 🎉

شازده دوماد غم مخور که نومزدت با ناز میاد 🐎👠

چارقد توریت بنازوم لول به لول باد میبره 👰

رنگ گلناریت بنازوم دل دوماد میبره 🌸

این طرف تخت طلا و اون طرف عروس طلا 💎

شازده دوماد روش نشسته میکنه شکر خدا 💌💫

💞 یار مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا 💓

لی لی لی لی لییی لییی لیییییلی لییییلی (مثلا دارم کِل میکشم ، یه عده ای ام دارن سوت میزنن 🙈)

🍬🕺👏🍰💃🍷🕺👏🍨💃🍸🕺👏🎂💃🍦

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از ابراز احساساتت. شاد باشی همیشه 😄

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">